Saturday, February 11, 2017

TENTANG DIRI SAYA

AsSalamu'alaikum dan Salam Sejahtera, nama saya Abdul Rahman bin Abdul Razak. Saya seorang profesional khususnya seorang Ahli Farmasi, kepakaran saya memanglah dalam bidang ubat-ubatan. Tanyalah apa yang anda ingin tahu tentang ubat InshaAllah saya akan cuba memberi penerangan yang sebaik-baiknya.

Selain dari berkecimpung dalam bidang profesion saya, saya juga aktif dalam sukan khususnya sukan berbasikal.

Saya mempunyai seorang isteri, seorang bekas guru sekolah menengah dan 6 orang anak. 2 orang cucu kecil pula duduk di Arab Saudi.

Saya selalu bertanya apakah yang hendak saya buat jika saya mempunyai wang dan masa.

Bukan saja saya, tetapi majoriti akan menjawab TRAVEL! Travel ni memang semua orang suka tak kira tua muda. Sebab dia membuka minda, menambah pengetahuan dan membuka peluang.

Lagi best kalau dapat bawa isteri dan anak-anak bersama melancong, tak kira ke dalam atau luar negeri.

Kini sebuah Syarikat Innovative Technology menyediakan peluang tersebut.
❤TRAVEL FREE DAN JANA PENDAPATAN!❤

Nak tahu lebih lanjut, ikuti next blog ya...

No comments:

Post a Comment